We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. U gaat akkoord met onze cookies als u onze website blijft gebruiken. Meer informatie - Niet akkoord - Akkoord
VOOR 14:00 BESTELD, VANDAAG IN HUIS

HET CORONAVIRUS; HOE GAAN WE ER BIJ EP:TUMMERS MEE OM?

Op deze pagina vind je alle informatie over welke maatregelen die bij EP:Tummers gelden. We volgen daarin de adviezen vanuit het RIVM en de overheid. Hieronder staat de belangrijkste informatie voor jou op een rijtje:

Winkels zijn gesloten t/m 20-04-2021 maar je kunt wel gewoon bij ons terecht!
Tot en met dinsdag 20 april 2021 zullen alle winkels (waarschijnlijk) gesloten blijven. Maar het is wel mogelijk om te bestellen via telefoon, online chat, videobellen, e-mail en de website. Daarnaast kun je ook bij ons winkelen op afspraak of komen we bij je langs voor advies aan huis!

Afhalen van je bestelling mogelijk
Het is mogelijk om je bestelling af te halen in een van onze winkels. Voor meer informatie over het afhalen van je bestelling klik je hier! We leveren je bestelling ook via pakketpost (kleine producten) of via onze eigen Tummers bezorgdienst.

Online en telefonische ondersteuning verhoogd!
Wij hebben ons chat en telefoon team uitgebreid zodat je online en telefonisch gewoon persoonlijk geholpen kan worden zonder dat je naar de winkel hoeft te komen. Ook kun je kiezen voor videoshopping. Hiermee kun je videobellen met een medewerker in de winkel en kun je zo live toch je producten bezichtigen en aankopen doen. Onze medewerkers werken met moderne apparatuur kunnen je zowel telefonisch als online middels (video) chat perfect adviseren en ontzorgen!

Leveringen gaan gewoon door! Voor 14.00 uur besteld = dezelfde dag bezorgd in de regio!
We begrijpen dat je in deze periode niet wilt wachten op je producten. We hebben daarom onze levercapaciteit verruimd zodat we de producten snel bij je kunnen leveren en installeren. Indien gewenst kunnen wij je producten contactloos leveren. Dit houdt in dat onze bezorgers het bestelde product bij je voor de deur zet, aanbelt en op een ruime afstand wacht totdat je het pakket in ontvangst hebt genomen. Je kunt dit aangeven wanneer we de levering met je inplannen. De leveringen en service afspraken gaan door mits je geen ziekteklachten hebt of in thuisisolatie zit. In dat geval willen we je verzoeken contact met ons op te nemen op telefoonnummer 085-105 4444 zodat we de afspraak kunnen verzetten.

Winkelen op afspraak
Wanneer je op zoek bent naar een nieuwe televisie, koelkast, smart speaker of ander apparaat, begrijpen we dat je het product graag in het echt wil zien en persoonlijk advies wilt. Bij Tummers is het mogelijk om te winkelen op afspraak. Voor meer informatie of om een afspraak te plannen klik je hier

Advies aan huis
Wil je toch persoonlijk advies, maar heb je geen mogelijkheid (of gewoon geen zin) om naar onze winkel te komen, kies dan voor Tummers advies aan huis! Onze verkoper komt geheel vrijblijvend, en rekening houdend met alle maatregelen bij jou thuis langs om je perfect te adviseren en indien gewenst het product meteen voor je te bestellen! Voor meer informatie of om een afspraak te plannen klik je hier

Betalen bij levering
Wij willen je vragen om zoveel mogelijk met PIN of mobiel af te rekenen of vooraf af te rekenen. Zo beperken we hand-op-hand contact, in lijn met het advies van het RIVM. Als je niet kunt of wilt pinnen, dan vragen we je om het geld op een tafel te leggen en het eventuele wisselgeld zelf op te pakken.

Extra Hygiëne maatregelen in onze bezorging

  • Geen handen schudden;
  • Minimaal 1,5 meter afstand houden;
  • Vaker en goed handen wassen;
  • Aftekenen zal gebeuren door de bezorger;
  • Onze bezorgers dragen een mondkapje
Wat vragen we aan jou
  • Kom niet naar de winkel bij ziekteklachten;
  • Verplaats je bezorgafspraak bij ziekteklachten;
  • Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog
  • Wij verzoeken je om een mondkapje te dragen;
  • Houd minimaal 1,5 meter afstand voor jouw en onze veiligheid
  • Betaal zoveel mogelijk met je pinpas