Is je betaling via iDEAL mislukt? Check dan eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kunt je direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven maar heb je na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice en zoek je transactienummer op. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld. Onze klantenservice helpt je dan verder.

Heb je de bestelling betaald met je creditcard en krijg je het bericht dat de betaling is geweigerd. Creditcardbetalingen zijn jammer genoeg gevoelig voor fraudeurs. Betalingen die middels deze betaalwijzen worden voldaan, worden daarom aan de hand van een groot aantal criteria objectief en geautomatiseerd gecontroleerd. Een betaling kan worden afgekeurd wanneer bijvoorbeeld de CVC code of vervaldatum van de creditcard niet goed is ingevuld, maar ook wanneer de bestelling en betaling plaatsvindt vanaf een onbeveiligde wifilocatie waar vaker fraude is geconstateerd.

Helaas kan het voorkomen dat we onterecht je betaling weigeren. Dat is vervelend, excuses hiervoor! Wij willen net zo graag als jou dat je zo snel mogelijk je pakketje in ontvangst kunt nemen. Je kunt je bestelling gewoon opnieuw plaatsen. We vragen je dan wel om te betalen via bijvoorbeeld iDEAL of vooruitbetaling.

Bel 085-105 4444
wachtijd ca. 1 minuut
Via chat
antwoord binnen ca. 2 minuten
Via WhatsApp 085-105 4444
antwoord binnen 30 minuten
Via Facebook
antwoord binnen 60 minuten
Via E-mail
antwoord binnen 1 dag