We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. U gaat akkoord met onze cookies als u onze website blijft gebruiken. - Meer informatie - Sluiten

Reparatie & Garantie

Van hoog naar laag sorteren

6 resultaten in deze categorie

per pagina
  1. Heb ik garantie op mijn product? Voor alle producten die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Volgens de wet heeft u namelijk altijd recht op een product van goede kwaliteit. Dit betekent dat u bij een niet door u zelf veroorzaakt defect minimaal 2 jaar lang kosteloos kunt rekenen op herstel, vervanging of ...
  2. Reparatie binnen garantie aanmelden? Kleine apparaten zoals kleinere tv's, stofzuigers, koffiezetters en dergelijke kunt u afgeven in onze winkels. Hiervoor hoeft u geen formulier in te vullen en kunt u gewoon een van onze winkels binnenlopen tijdens de openingstijden. Voor online bestellingen kunt u een e-mail sturen aan ...
  3. Reparatie buiten garantie aanmelden? Kleine apparaten zoals kleinere tv's, stofzuigers, koffiezetters en dergelijke kunt u afgeven in onze winkels. Hiervoor hoeft u geen formulier in te vullen en kunt u gewoon een van onze winkels binnenlopen tijdens de openingstijden. Heeft u een defect aan een groter apparaat zoals wasmachines, ...
  4. Kosten reparatie buiten garantie Bij reparaties die buiten de garantieperiode vallen worden kosten berekend. Wanneer u uw te repareren product bij ons afgeeft worden er onderzoekskosten geteld. Tot het prijsopgave limiet wordt uw reparatie altijd gerepareerd. Komt het bedrag hier boven uit, dan nemen wij eerst contact met u op.
  5. Kosten reparatie aan huis buiten garantie Voor al uw grote apparaten zoals wasmachines, koelkasten, vaatwassers etc. bieden wij u onze eigen reparatieservice aan huis. Onze eigen monteurs komen graag bij u langs om uw apparatuur op locatie na te kijken en zover mogelijk te repareren. *Uurtarief wordt afgerekend per 5 minuten. Nadat ...
  6. Hoelang duurt de reparatie van mijn product? Vanaf het moment dat een te repareren product bij ons in behandeling is genomen duurt het gemiddeld 2 á 3 weken (mits de te vervangen onderdelen op voorraad zijn) tot het product gerepareerd is. U hoort van ons zodra er nieuws is, wij houden uw repartie scherp in de gaten! Reparaties aan huis ...

Bel ons op:

085 105 4444

info@eptummers.nl

Reactie binnen 2 werkuren

Start chat via Facebook

Reactie binnen 2 werkuren

Openingstijden klantenservice

maandag 9.30 - 18.00 uur
dinsdag 9.30 - 18.00 uur
woensdag 9.30 - 18.00 uur
donderdag 9.30 - 21.00 uur
vrijdag 9.30 - 21.00 uur
zaterdag 9.30 - 18.00 uur
zondag 11.00 - 17.00 uur
Van hoog naar laag sorteren

6 resultaten in deze categorie

per pagina