Klanttevredenheid vinden wij uiterst belangrijk. Wij lossen jouw klacht graag op. Je kunt contact opnemen met ons serviceteam, wij zijn telefonisch bereikbaar en daarnaast kun je contact met ons opnemen per mail of via Facebook.

Mocht je niet tevreden zijn met het antwoord kunt je contact opnemen met onze hoofdverantwoordelijke klachtenafhandeling. Je kunt hem mailen of een brief sturen naar onderstaand adres. Je ontvangt binnen 3 werkdagen een antwoord.

 

EP:Tummers
T.a.v. Afdeling Klachten
Postbus 1100
6040 KC Roermond
info@eptummers.nl 

 

Heeft onze Service Manager je zelfs niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel. Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform

Bel 085-105 4444
wachtijd ca. 1 minuut
Via chat
antwoord binnen ca. 2 minuten
Via WhatsApp 085-105 4444
antwoord binnen 30 minuten
Via Facebook
antwoord binnen 60 minuten
Via E-mail
antwoord binnen 1 dag