We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. U gaat akkoord met onze cookies als u onze website blijft gebruiken. Meer informatie - Niet akkoord - Akkoord
Onze winkels zijn gewoon geopend! Wij komen ook gewoon bij u thuis bezorgen en installeren.
In verband met het coronavirus hebben wij wel maatregelen getroffen. Deze vindt u hier.

HET CORONAVIRUS - HOE GAAN WE ER BIJ EP:TUMMERS MEE OM?


Op deze pagina vindt u alle informatie over hoe we omgaan met de ontwikkelingen rond het coronavirus en welke maatregelen wij daarvoor treffen. We volgen daarin de adviezen vanuit het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) en de overheid.

Voorlopig zijn al onze winkels nog gewoon geopend en gaan de leveringen gewoon door. Maar we hebben als bedrijf strikte maatregelen genomen tegen het coronavirus.

Onze medewerkers zijn zich zeer bewust van de huidige situatie en nemen extra maatregelen om verspreiding van het virus te voorkomen Uiteraard hebben we ook onze medewerkers de instructie gegeven niet naar het werk te komen als zij zelf klachten hebben.

Hoe vervelend alle maatregelen voor iedereen ook zijn, uiteindelijk heeft de veiligheid en gezondheid van u als klant en onze medewerkers de hoogste prioriteit! 


Extra Hygiëne maatregelen in onze winkels
  • Geen handen schudden;
  • Minimaal 1,5 meter afstand houden;
  • Vaker en goed handen wassen;
  • Vaker schoongemaakt;
Extra Hygiëne maatregelen in onze bezorging
  • Geen handen schudden;
  • Minimaal 1,5 meter afstand houden;
  • Vaker en goed handen wassen;
  • Aftekenen zal gebeuren door de bezorger;
Wat vragen we aan u
  • Kom niet naar de winkel bij ziekteklachten;
  • Verplaats uw bezorgafspraak bij ziekteklachten;
  • Hoest en nies in de binnenkant van uw elleboog
Betalen

Wij willen u vragen om zoveel mogelijk met PIN of mobiel af te rekenen. Zo beperken we hand-op-hand contact, in lijn met het advies van het RIVM. Als u niet kunt of wilt pinnen, dan vragen we u om het geld op de balie te leggen en het eventuele wisselgeld zelf op te pakken.

Aanbetaling niet verplicht

Wij vragen geen aanbetaling wanneer u een bestelling plaatst. Hiermee willen we u de zekerheid geven dat wanneer uw bestelling door onvoorziene omstandigheden niet geleverd kan worden, u geen risico loopt.

Bezorgcapaciteit verhoogd

We begrijpen dat u in deze periode niet te lang wilt wachten op uw producten. We hebben daarom onze levercapaciteit voor komende periode opgeschroefd zodat we de producten snel bij u kunnen leveren.

Mogelijkheid tot contactloos bezorgen

Indien gewenst kunnen wij uw bestelling contactloos bezorgen. Dit houdt in dat onze bezorger het bestelde product bij u voor de deur zet, aanbelt en op een afstand van 2 meter wacht totdat u het pakket in ontvangst heeft genomen. U kunt dit aangeven wanneer we de bezorging met u inplannen.

Workshops zijn geannuleerd

Stond u ingeschreven voor het een workshop of was u van plan om er aan een deel te nemen? Alle workshops in de winkels worden voor nu geannuleerd. Verdere informatie volgt.

Online en telefonische ondersteuning verhoogd

We merken de afgelopen dagen dat hier steeds meer behoefte aan is. Wij hebben ons chat en telefoon team uitgebreid zodat u online en telefonisch gewoon persoonlijk geholpen kan worden zonder dat u naar de winkel hoeft te komen. Buiten ons winkel en logistiek personeel werken wij zoveel mogelijk vanuit thuis om u hierin te ondersteunen en te helpen!

Wat als alle winkels dicht moeten?

Indien er vanuit de overheid aangegeven wordt dat wij vanwege de veiligheid onze winkels tijdelijk moeten sluiten, dan hebben wij onze organisatie zo ingericht dat u toch geholpen kunt worden! Mocht het zover komen, dan zitten dezelfde bekende gezichten thuis voor u klaar om u via de online chat, telefoon of e-mail te helpen met vragen én aankopen! U zult dus niet naar de winkel kunnen komen, maar op afstand proberen we u net zo goed te helpen met deskundig advies en super service zoals u van ons gewend bent!