We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. U gaat akkoord met onze cookies als u onze website blijft gebruiken. Meer informatie - Niet akkoord - Akkoord
Veilig winkelen bij EP:Tummers, zo doen we dat!
Lees er hier meer over.

VEILIG WINKELEN BIJ EP:TUMMERS, ZO DOEN WE DAT!


Op deze pagina vindt u alle informatie over hoe we omgaan met de ontwikkelingen rond het coronavirus en welke maatregelen wij daarvoor treffen. We volgen daarin de adviezen vanuit het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) en de overheid.

We hebben er voor gezorgd dat u veilig en vertrouwd bij ons kunt winkelen.

Ook onze medewerkers zijn zich hier zeer bewust van en nemen extra maatregelen zoals het vaak en goed handen wassen.

Hoe vervelend alle maatregelen voor iedereen ook zijn, uiteindelijk heeft de veiligheid en gezondheid van u als klant en onze medewerkers de hoogste prioriteit! 


Extra Hygiëne maatregelen in onze winkels
  • Geen handen schudden;
  • Minimaal 1,5 meter afstand houden;
  • Vaker en goed handen wassen;
  • Vaker schoongemaakt;
  • Hand desinfectie zuilen voor klanten en medewerkers;
Extra Hygiëne maatregelen in onze bezorging
  • Geen handen schudden;
  • Minimaal 1,5 meter afstand houden;
  • Vaker en goed handen wassen;
  • Aftekenen zal gebeuren door de bezorger;
Wat vragen we aan u
  • Kom niet naar de winkel bij ziekteklachten;
  • Verplaats uw bezorgafspraak bij ziekteklachten;
  • Hoest en nies in de binnenkant van uw elleboog
Betalen

Wij willen u vragen om zoveel mogelijk met PIN of mobiel af te rekenen. Zo beperken we hand-op-hand contact, in lijn met het advies van het RIVM. Als u niet kunt of wilt pinnen, dan vragen we u om het geld op de balie te leggen en het eventuele wisselgeld zelf op te pakken.

Mogelijkheid tot contactloos bezorgen

Indien gewenst kunnen wij uw bestelling contactloos bezorgen. Dit houdt in dat onze bezorger het bestelde product bij u voor de deur zet, aanbelt en op een afstand van 2 meter wacht totdat u het pakket in ontvangst heeft genomen. U kunt dit aangeven wanneer we de bezorging met u inplannen.

Workshops zijn geannuleerd

Stond u ingeschreven voor een kookworkshop of was u van plan om er aan een deel te nemen? Alle workshops in de winkels zijn geannuleerd. Verdere informatie volgt.

Online en telefonische ondersteuning verhoogd

Wij hebben ons chat en telefoon team uitgebreid zodat u online en telefonisch gewoon persoonlijk geholpen kan worden zonder dat u naar de winkel hoeft te komen wanneer u dit niet wilt.