Reparatie & Garantie
Hoelang duurt de reparatie van mijn product?
Vanaf het moment dat een te repareren product bij ons in behandeling is genomen duurt het gemiddeld 2 á 3 weken (mits de te vervangen onderdelen op voorraad zijn) tot het product gerepareerd is. Je hoort van ons zodra er nieuws is, wij houden de reparatie scherp in de gaten!
Reparaties aan huis worden meestal sneller gerepareerd, mits de vervangende onderdelen op voorraad zijn.
Als het artikel niet gerepareerd kan worden of als de reparatie bijvoorbeeld niet onder garantie valt, informeren we je binnen deze periode over de verdere afhandeling.
Kosten reparatie aan huis buiten garantie
Voor alle grote apparaten zoals wasmachines, koelkasten, vaatwassers etc. bieden wij onze eigen reparatieservice aan huis aan. Onze eigen monteurs komen graag bij je langs om de apparatuur op locatie te bekijken en zover mogelijk te repareren.
Starttarief bruingoed: €39,95 Starttarief witgoed: €59,95 Uurtarief: 60,-*
*Uurtarief wordt afgerekend per 5 minuten.
Nadat wij een diagnose hebben gesteld, geven wij aan hoeveel dat de reparatie ongeveer gaat kosten. Op voorhand valt dit niet altijd precies aan te geven, omdat het apparaat eerst onderzocht moet worden. Wanneer wij een onderdeel moeten bestellen en een andere keer terug komen om dit te vervangen, hoeft je geen voorrijkosten en betaal je alleen het starttarief + het eventuele extra arbeid.
Kosten reparatie buiten garantie
Bij reparaties die buiten de garantieperiode vallen worden kosten berekend. Wanneer je de te repareren product bij ons afgeeft worden er onderzoekskosten geteld. Tot het prijsopgave limiet wordt je reparatie altijd gerepareerd. Komt het bedrag hier boven uit, dan nemen wij eerst contact met je op.
Prijsopgave
vanaf
Onderzoekskosten
TV's t/m 32"
€230,00
€50,00
TV's vanaf 37" en groter/ Projectie TV / Projector
€230,00
€70,00
Camcorder / Fototoestel
€170,00
€50,00
Audio- / Videoapparatuur
€150,00
€45,00
Klein huishoudelijk (Strijkijzer, Koffiezetter, Waterkoker, Scheerapparaat)
€50,00
€20,00
Groot huishoudelijk (Magnetron, Stoomreiniger, Stofzuiger)
€75,00
€35,00
Espressoapparaat
€200,00
€75,00
Telefonie, Navigatie, GSM
€50,00
€50,00
Laptop, Tablet
€75,00
€75,00
Reparatie buiten garantie aanmelden?
Kleine apparaten zoals kleinere tv's, stofzuigers, koffiezetters en dergelijke kun je afgeven in onze winkels. Hiervoor hoef je geen formulier in te vullen en kunt je gewoon een van onze winkels binnenlopen tijdens de openingstijden.
Heb je een defect aan een groter apparaat zoals wasmachines, koelkasten, vaatwassers etc. en is dit apparaat buiten de garantie, dan kun je een e-mail sturen aan info@eptummers.nl. Wij zullen binnen 24 uur contact met je opnemen om de reparatie in te plannen. Onze eigen monteurs komen graag bij je langs om de apparatuur op locatie te repareren.
Reparatie binnen garantie aanmelden?
Kleine apparaten zoals kleinere tv's, stofzuigers, koffiezetters en dergelijke kun je afgeven in onze winkels. Hiervoor hoef je geen formulier in te vullen en kun je gewoon een van onze winkels binnenlopen tijdens de openingstijden. Voor online bestellingen kun je een e-mail sturen aan info@eptummers.nl.
Heb je een defect aan een groter apparaat zoals wasmachines, koelkasten, vaatwassers etc. en valt je aankoop binnen de garantieperiode, dan kun je een e-mail sturen aan info@eptummers.nl. Wij zullen je reparatie aanvraag doorzetten naar de fabrikant en deze neemt dan contact met je op binnen 3 werkdagen.
Heb ik garantie op mijn product?
Voor alle producten die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Volgens de wet heb je namelijk altijd recht op een product van goede kwaliteit. Dit betekent dat je bij een niet door jezelf veroorzaakt defect minimaal 2 jaar lang kosteloos kunt rekenen op herstel, vervanging of terugbetaling van je aankoopbedrag.
De factuur met daarop de omschrijving van de door EP:Tummers geleverde artikelen kan fungeren als je aankoopbewijs en daarmee als garantiebewijs.