Gratis verzending vanaf 25 euro 14 dagen bedenktijd

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Garantie en defecten

Het kan soms voorkomen dat producten defect zijn of stuk gaan binnen de garantie periode. Hier vindt u meer informatie over de garantie en wat u kunt doen bij defecte apparaten.

Garantie

Garantietermijn

EP:Tummers leeft de conformiteit eis uit de Wet betreffende marktpraktijken en consumentenbescherming na. Wij staan voor deugdelijke producten. U mag verwachten dat een door ons geleverd product naar de redelijke verwachtingen fungeert. Mocht uw product defect raken, dan kunt u natuurlijk ook op ons rekenen dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt

De factuur met daarop de omschrijving van de door EP:Tummers geleverde artikelen kan fungeren als uw aankoopbewijs en daarmee als garantiebewijs.

Gebruik maken van de garantie

Het is vervelend als een artikel niet of niet naar behoren functioneert. Volg daarom altijd de gebruiksaanwijzing of vraag het aan onze klantenservice, als u ergens niet zeker van bent. Wij helpen u dan graag verder. Neem contact met ons op om het mankement te verhelpen of om uw vraag te stellen.

Defecten

Werking van het product

Heeft u vragen over de werking van uw product? Raadpleeg dan onze lijst met veel gestelde vragen. Kunt u hier geen antwoord vinden op uw vraag neem dan contact op met onze klantenservice.

Defect bij ontvangst

Controleer bij ontvangst van het artikel of het juiste product onbeschadigd en compleet afgeleverd is. Mocht dit niet het geval zijn, dan dient u zo snel mogelijk na ontvangst contact met ons op te nemen. We verzoeken u dit binnen 48 uur te doen.

Defect melden

Bij de aankoop van een nieuw apparaat gaat u er niet direct van uit dat dit ook ooit stuk zou kunnen gaan. Toch is het goed om te weten dat wanneer u hiermee onverhoopt tóch geconfronteerd mocht worden, wij garant staan voor een vakkundige en spoedige reparatie, zowel binnen als buiten de garantieperiode. Dit doen we met onze eigen technische dienst, eigen witgoedservice en de beste fabrieksmonteurs. Vaak worden apparaten aan huis gerepareerd. Mocht dit niet het geval zijn en is het apparaat echt onmisbaar, dan zoeken we voor u een tijdelijke oplossing.

Om een defect of probleem te melden kunt u ons online reparatie formulier invullen en wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op. Zo kunt u makkelijk, snel en wanneer het u uitkomt uw defect of probleem melden.  U kunt natuurlijk altijd langskomen in een van onze winkels in Roermond, Panningen, Tegelen of Echt met uw product.