Gratis verzending vanaf 25 euro 14 dagen bedenktijd

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Reparatie of storing melden

Hulp nodig bij uw storing

U kunt bij ons heel gemakkelijk via de site een ondersteuning aanvraag indienen voor bijvoorbeeld het aansluiten van uw apparatuur of een storing.Hier kunt u een bericht achterlaten bij ons Service Center dat 7 dagen per week geopend is. U krijgt van ons binnen 24 uur reactie op uw vraag. Vaak nog sneller! Ook kunt u uw vraag via onze chat of via Facebook stellen.

Hulp bij storing vragen
Binnen 24 uur reactie! Vaak nog sneller!

Neem contact met ons op

* Required Fields



Kleine apparaten aanmelden ter reparatie

Een storing in apparatuur is altijd vervelend en komt meestal op een slecht moment. Wij helpen u graag om het probleem op te lossen. Indien een reparatie door onze eigen monteurs afgehandeld kan worden moet u rekening houden met een afhandelingstijd van 5 tot 7 werkdagen. Als we een artikel naar een fabrikant moeten sturen (bijv. bij reparatie onder garantie) dan is de gemiddelde afhandelingstijd 4 weken. Op elke uitgevoerde en betaalde reparatie zal een garantie van 3 maanden worden gegeven.


Openingstijden van onze winkels

Binnen de garantie
Als de klacht gegrond is, komen alle kosten voor het omruilen of laten repareren van de artikelen binnen de garantietermijn op rekening van EP:Tummers.

Buiten de garantie
Bij reparaties die buiten de garantie vallen worden kosten berekend. Wanneer u uw te repareren product bij ons afgeeft worden er onderzoekskosten geteld. Tot het prijsopgave limiet wordt uw reparatie altijd gerepareerd. Komt het bedrag hier boven uit, dan treden wij met u in overleg.

U vindt hier een indicatie van reparatiekosten.
Prijsopgave
vanaf
Onderzoekskosten
TV t/m 32 inch
€230,00
€50,00
TV vanaf 37 inch
€230,00
€70,00
Camera
€170,00
€50,00
Audio- / Video-apparatuur
€150,00
€45,00
Klein huishoudelijk (Strijkijzer, Koffiezetter, Waterkoker, Scheerapparaat etc.)
€50,00
€20,00
Groot huishoudelijk (Magnetron, Stoomreiniger, Stofzuiger etc.)
€75,00
€35,00
Espresso-apparaat
€200,00
€75,00
Telefonie, Navigatie, GSM
€50,00
€50,00
Laptop, Tablet
€75,00
€75,00
Ophalen en retour bezorgen reparatie (buiten garantie en kleine artikelen)
€29,00


Reken voorbeeld 1
U brengt uw koffiezetter ter reparatie en u betaalt € 20,- onderzoekskosten. Wij sturen de koffiezetter op naar de fabrikant.
De fabrikant geeft aan dat de reparatie € 60,- gaat kosten. Wij nemen contact met u op omdat dit met een totaal van € 80,- boven de € 50, komt.
Wanneer u aangeeft dat de reparatie door kan gaan dan betaalt u de € 60,- wanneer u het apparaat weer komt halen. In totaal heeft u dan € 80,- betaald.

Wanneer u de koffiezetter niet gerepareerd wilt hebben dan zijn er twee opties:
  • Niet repareren:
    U kiest ervoor uw koffiezetter on-gerepareerd terug te krijgen. Hieraan zijn kosten verbonden.
    Deze kosten bestaan uit: diagnose, administratie en transport. Deze zijn altijd verschillend en melden wij u bij de prijsopgave.
  • Afstand doen:
    U kiest ervoor afstand te doen van uw koffiezetter, inclusief de meegestuurde accessoires.
    De fabrikant zorgt er dan voor dat de koffiezetter milieuvriendelijk verwerkt wordt. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden buiten de reeds betaalde onderzoekskosten.

Reken voorbeeld 2
Een van onze monteurs komt bij u om uw 65 inch TV te repareren buiten de garantie periode maar concludeert dat deze niet te repareren is op locatie, maar meegenomen moet worden naar ons Service Center voor reparatie.
U betaalt € 99,-. Dit is opgebouwd uit € 29,- (ophaal & retour kosten) + € 70,- (onderzoekskosten).
Na onderzoek blijkt dat de reparatie nog € 100,- gaat kosten. Wanneer wij de TV gerepareerd retour komen brengen betaalt u deze € 100,- aan de monteur. In totaal heeft u dan € 199,- betaald.

Openingstijden van onze winkels

Reparatie aan huis aanmelden binnen de garantie

Heeft u een defect aan een groter apparaat zoals wasmachines, koelkasten, vaatwassers etc. en is dit apparaat binnen de garantie, dan kunt u deze hier melden. Wij zullen uw reparatie aanvraag doorzetten naar de fabrikant en deze neemt dan contact met u op.

Reparatie aan huis aanmelden buiten de garantie

Wij bieden service aan huis aan voor de volgende producten; wasmachines, drogers, vaatwassers, koelkasten, vriezers, fornuizen, kookplaten, ovens, afzuigkappen, televisies, audio en netwerk apparatuur.


Meld hier uw reparatie buiten de garantie

Reparatie Tarieven
Voorrijkosten: GRATIS (niet bij Tummers gekocht: € 25,-)
Starttarief + eerste kwartier werk bij elk bezoek: € 29,-
Tarief per volgende 5 minuten: € 5,-


Reken voorbeeld 1
Een van onze monteurs repareert ter plekke uw apparaat en heeft hier 25 minuten voor nodig gehad. U betaalt dan € 39,- aan werkloon.
Dit is opgebouwd uit € 29,- (eerste kwartier) + 2 x € 5,- (volgtijd). Daarbij komt nog eventueel materiaal als de monteur dat nodig zou hebben.

Reken voorbeeld 2
Mocht de reparatie niet meteen te verhelpen zijn of moeten we materiaal bestellen en terug komen voor een 2e bezoek, dan betaalt u ook weer het startarief inclusief de eerste 15 minuten werk.
Eventuele voorrijkosten (niet bij Tummers gekocht) worden enkel bij het eerste bezoek geteld.
  • In het 1e bezoek heeft de monteur binnen het starttarief het probleem gevonden en onderdelen moeten besteld worden. Dit bezoek heeft u € 29,- (eerste kwartier) gekost aan werkloon.
  • In het 2e bezoek worden de onderdelen geplaatst en heeft de monteur in totaal 30 minuten nodig gehad om de reparatie uit te voeren. U betaalt dan € 44,- aan werkloon. Dit is opgebouwd uit € 29,- (eerste kwartier) + 3 x € 5,- (volgtijd).
Voor de totale reparatie betaalt u € 73,- aan werkloon, plus eventuele kosten van het materiaal.

Wij zijn aangesloten bij Uneto-vni en geven 3 maanden garantie op een reparatie.

Meld hier uw reparatie buiten de garantie

Extra Tummers ondersteuning aan huis

Heeft u extra service aan huis nodig bij het instellen of aansluiten van uw apparatuur? Dan is dat natuurlijk ook mogelijk! Hiervoor kunt u het onderstaande formulier invullen en nemen wij binnen 24 uur contact met u op. Vaak nog sneller!

Tarieven
Voorrijkosten: GRATIS (niet bij Tummers gekocht: € 25,-)
Starttarief + eerste kwartier werk bij elk bezoek: € 29,-
Tarief per volgende 5 minuten: € 5,-


Vraag hier extra Tummers ondersteuning aan

Garantievoorwaarden

Wettelijke garantie
Op alle artikelen die u bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren. Naast de wettelijke garantie kijken we ook naar de economische levensduur van het artikel, want het ene product gaat langer mee dan het andere.

Economische levensduur
UNETO-VNI heeft onderzoek gedaan naar de gemiddelde levensduur van een groot aantal artikelen. Deze lijst kunt u ook raadplegen als u benieuwd bent naar de economische levensduur van uw artikel via uneto-vni.nl.

Wanneer is een product niet goed?
U moet een artikel in ieder geval een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Hoe lang een artikel meegaat, hangt af van wat het is. Een artikel is niet goed als het niet compleet is, beschadigd, het kapot is of het niet goed doet.

Fabrieksgarantie
Naast de wettelijke garantie geldt voor sommige artikelen ook fabrieksgarantie. Dit is een aanvulling op de wettelijke garantie die u al heeft. Deze extra garantie geldt voor een bepaalde tijd, bijvoorbeeld voor een jaar. Kijk voor meer informatie over de fabrieksgarantie naar de informatie van de fabrikant bij het artikel

Uw rechten tijdens de garantieperiode
Als een artikel niet naar behoren functioneert binnen de toepasselijke garantietermijn, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Bijvoorbeeld door een gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van uw geld. Is het probleem met het artikel uw eigen schuld? Dan heeft u geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van uw geld. Heeft u het artikel normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heeft u geen recht op gratis reparatie, een nieuw vergelijkbaar product of teruggave van uw geld.

Garantiebewijs
Bij EP:Tummers is de factuur van uw bestelling tevens het garantiebewijs van uw artikel. Als u aanspraak wil maken op de garantie, dan vragen wij om een kopie van de factuur. Uw factuur kunnen wij ook vaak terug vinden in ons syteem.
Bij sommige producten wordt ook een garantieboekje meegeleverd. Daarin kunt u de voorwaarden nog eens rustig nalezen.

Reparatieperiode

Vanaf het moment dat een te repareren product bij ons in behandeling is genomen duurt het gemiddeld 2 á 3 weken (mits de te vervangen onderdelen op voorraad zijn) to het product gerepareerd is.

Als het artikel niet gerepareerd kan worden of als de reparatie bijvoorbeeld niet onder garantie uitgevoerd kan worden, informeren we u binnen deze periode over de verdere afhandeling.