Meld je aan voor onze nieuwsbrief!
Krijg alle laatste informatie over onze acties, producten en demonstraties. Zo ben jij als eerste op de hoogte.
Helaas kun je niet alle producten retourneren. De volgende producten kunnen wij helaas niet terugnemen:
Let op: De artikelen zijn schoon, compleet en onbeschadigd. Onder 'artikelen' vallen tevens alle bijgeleverde accessoires. Retourneer je een artikel incompleet, beschadigd of met gebruikssporen, dan kunnen wij kosten in rekening brengen die in mindering worden gebracht op het retourbedrag.
Producten die je wilt retourneren kun je, samen met een aankoopbewijs en een zo volledig mogelijk ingevuld retourformulier, via PostNL, DHL of een pakketdienst naar keuze verzenden naar onderstaand adres:
EP:TummersAls je het retourformulier niet (meer) in je bezit hebt, kun je het hier downloaden.
Je kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.
Producten die te groot zijn om met de pakketdienst te verzenden, kunnen desgewenst door onze vaste vervoerders worden opgehaald. De kosten hiervan bedragen €70,-. Neem voor meer informatie hierover contact op met onze klantenservice.
In dat geval ontvang je je aankoopbedrag tot een bedrag van €100,- via retourpinnen retour. Hogere bedragen worden binnen 7 dagen na ontbinding naar je rekening overgemaakt.
Wij verzoeken je vriendelijk om je bij het retour zenden van producten aan de volgende instructies te houden:
Wanneer je niet tevreden bent over je aankoop, mag je deze binnen 14 dagen retourneren. Vanaf het moment dat je aan ons hebt laten weten de aankoop te willen retourneren, heb je 14 dagen de tijd om de producten daadwerkelijk terug te sturen of terug te brengen naar de winkel.
Online aankoop
Op eptummers.nl bestelde producten kun je retour zenden, de retourkosten zijn voor eigen rekening. Wij vragen je het product samen met het aankoopbewijs en retourformulier retour te sturen. EP:Tummers zal je aankoopbedrag en eventuele verzend- of bezorgkosten voor de heenzending zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 7 dagen na ontbinding, aan je overmaken. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Je kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.
Wat zijn de retour voorwaarden?
Aankoop in één van onze winkels
Wanneer je een product wilt retourneren dat je in onze winkel hebt gekocht, kun je het product retourneren in deze EP:Tummers winkel.
Wat zijn de retour voorwaarden?
Retouradres:
EP:TummersProducten die je wilt retourneren, kun je samen met een aankoopbewijs en een zo volledig mogelijk ingevuld retourformulier, via PostNL, DHL of een pakketdienst naar keuze verzenden naar onderstaand adres:
EP:TummersAls je het retourformulier niet (meer) in je bezit hebt, kun je het hier downloaden.
Je kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.
Producten die te groot zijn om met de pakketdienst te verzenden, kunnen desgewenst door onze vaste vervoerders worden opgehaald. De kosten hiervan bedragen €70,-. Neem voor meer informatie hierover contact op met onze klantenservice.
In dat geval ontvang je je aankoopbedrag tot een bedrag van €100,- via retourpinnen retour. Hogere bedragen worden binnen 7 dagen na ontbinding naar je rekening overgemaakt.
Wij verzoeken je vriendelijk om je bij het retour zenden van producten aan de volgende instructies te houden:
Voor alle grote apparaten zoals wasmachines, koelkasten, vaatwassers etc. bieden wij onze eigen reparatieservice aan huis aan. Onze eigen monteurs komen graag bij je langs om de apparatuur op locatie te bekijken en zover mogelijk te repareren.
Starttarief bruingoed: €39,95
Starttarief witgoed: €69,-
Uurtarief: 90,-*
*Uurtarief wordt afgerekend per 5 minuten.
Nadat wij een diagnose hebben gesteld, geven wij aan hoeveel dat de reparatie ongeveer gaat kosten. Op voorhand valt dit niet altijd precies aan te geven, omdat het apparaat eerst onderzocht moet worden. Wanneer wij een onderdeel moeten bestellen en een andere keer terug komen om dit te vervangen, hoeft je geen voorrijkosten en betaal je alleen het starttarief + het eventuele extra arbeid.
Bij reparaties die buiten de garantieperiode vallen worden kosten berekend. Wanneer je de te repareren product bij ons afgeeft worden er onderzoekskosten geteld. Tot het prijsopgave limiet wordt je reparatie altijd gerepareerd. Komt het bedrag hier boven uit, dan nemen wij eerst contact met je op.
Prijsopgave |
vanaf |
Onderzoekskosten |
TV's t/m 32" |
€230,00 |
€50,00 |
TV's vanaf 37" en groter/ Projectie TV / Projector |
€230,00 |
€70,00 |
Camcorder / Fototoestel |
€170,00 |
€50,00 |
Audio- / Videoapparatuur |
€150,00 |
€45,00 |
Klein huishoudelijk (Strijkijzer, Koffiezetter, Waterkoker, Scheerapparaat) |
€50,00 |
€20,00 |
Groot huishoudelijk (Magnetron, Stoomreiniger, Stofzuiger) |
€75,00 |
€35,00 |
Espressoapparaat |
€200,00 |
€75,00 |
Telefonie, Navigatie, GSM |
€50,00 |
€50,00 |
Laptop, Tablet |
€75,00 |
€75,00 |
Kleine apparaten zoals kleinere tv's, stofzuigers, koffiezetters en dergelijke kun je afgeven in onze winkels. Hiervoor hoef je geen formulier in te vullen en kunt je gewoon een van onze winkels binnenlopen tijdens de openingstijden.
Heb je een defect aan een groter apparaat zoals wasmachines, koelkasten, vaatwassers etc. en is dit apparaat buiten de garantie, dan kun je de reparatie aanmelden via de onderstaande button. Wij zullen binnen 24 uur contact met je opnemen om de reparatie in te plannen. Onze eigen monteurs komen graag bij je langs om de apparatuur op locatie te repareren.
Kleine apparaten zoals kleinere tv's, stofzuigers, koffiezetters en dergelijke kun je afgeven in onze winkels. Hiervoor hoef je geen formulier in te vullen en kun je gewoon een van onze winkels binnenlopen tijdens de openingstijden. Voor online bestellingen kun je een e-mail sturen aan info@eptummers.nl.
Heb je een defect aan een groter apparaat zoals wasmachines, koelkasten, vaatwassers etc. en valt je aankoop binnen de garantieperiode, dan kun je de reparatie aanmelden via de onderstaande button. Wij zullen je reparatie aanvraag doorzetten naar de fabrikant en deze neemt dan contact met je op binnen 3 werkdagen.
Voor alle producten die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Volgens de wet heb je namelijk altijd recht op een product van goede kwaliteit. Dit betekent dat je bij een niet door jezelf veroorzaakt defect minimaal 2 jaar lang kosteloos kunt rekenen op herstel, vervanging of terugbetaling van je aankoopbedrag.
De factuur met daarop de omschrijving van de door EP:Tummers geleverde artikelen kan fungeren als je aankoopbewijs en daarmee als garantiebewijs.
Als u gebruik heeft gemaakt van de optie om een Tummers Service Certificaat af te sluiten bij uw product doet dit geen afbreuk aan de wettelijke garantie. Voor meer informatie kijk onder het kopje "Wat is het Tummers Service Certificaat".
Bij aanschaf van een nieuw elektrisch apparaat kunt u uw oude apparaat kosteloos inleveren bij een van onze winkels.
Bij aanschaf van een groot apparaat zoals een wasmachine of koelkast kunt u uw oude apparaat gratis meegeven aan de bezorger. De inname van het oude apparaat is definitief. De opgehaalde apparaten worden op een milieuvriendelijke manier en volgens wettelijke regels verwerkt
Uiteraard is het ook mogelijk om de bestelde producten gratis af te komen halen in een van onze winkels. Dit kan in al onze winkels zelfs 7 dagen per week!
Door de voorraad per vestiging te bekijken kun je zien of het product in een filiaal op voorraad is. Deze kun je bij elk product bekijken. Je order wordt direct in behandeling genomen. Wij nemen contact met je op zodra deze afgehaald kan worden. Als het product op voorraad is dan kun je je bestelling dezelfde dag nog af komen halen.
Wanneer het product niet op voorraad is in het filiaal van jou keuze, dan zorgen wij dat deze meteen voor je besteld wordt. De levertijd bedraagt in de meeste gevallen tussen de 2 á 5 werkdagen. Wij nemen contact met je op wanneer je bestelling klaar staat om afgehaald te worden.
Gratis pakket bezorging (door heel Nederland)
Pakketbezorging* (DHL) is helemaal gratis bij bestellingen boven de €100,-. Bij bestellingen beneden €100,- betaalt je €4,95 verzendkosten.
Mocht het bestelde product niet op voorraad zijn, dan zorgen wij dat deze meteen voor je besteld wordt. Wanneer je bestelling bij ons binnen komt, verzenden wij het pakket meteen naar je adres. Je ontvangt een e-mail met hierin een Track & Trace code waarmee je de bestelling kunt volgen. In de meeste gevallen heb je producten binnen 5 á 8 werkdagen in huis.
Bezorging zal plaats vinden van maandag t/m zaterdag (met uitzondering van feestdagen), er zullen twee afleverpogingen volgen indien u niet thuis bent.
*Airco's vallen niet onder pakketbezoging maar onder externe vervoerder i.v.m. gewicht.
Gratis Tummers bezorging (binnen Limburg)
Wanneer een product op voorraad is kunnen we deze in de meeste gevallen binnen 1 á 3 werkdagen bij je leveren. Nadat je de bestelling geplaatst hebt nemen wij binnen 24 uur contact met je op om een bezorgafspraak in te plannen.
Mocht het bestelde product niet op voorraad zijn, dan wordt dit meteen voor jou besteld. Wanneer je bestelling bij ons binnenkomt nemen wij contact met je op om een bezorgafspraak in te plannen. In de meeste gevallen heb je je producten binnen 5 á 8 werkdagen in huis.
Bezorging externe vervoerder (door heel Nederland)
Wanneer een product op voorraad is en je besteld op werkdagen voor 15.00 uur, dan kunnen we deze in de meeste gevallen binnen 2-4 werkdagen leveren. Nadat je de bestelling geplaatst hebt neemt onze externe vervoerder binnen 1 werkdag contact met je op om de bezorgdatum, tijd en de details van de levering te bespreken. De levering vindt plaats binnen een tijdvak van 2 uur.
Mocht het bestelde product niet op voorraad zijn, dan zorgen wij dat deze meteen voor je besteld wordt. Wanneer je bestelling bij ons binnen komt neemt onze externe vervoerder contact met je op om de bezorgdatum, tijd en de details van de levering te bespreken. De levering vindt plaats binnen een tijdvak van 2 uur. In de meeste gevallen heb je je producten binnen 5 á 8 werkdagen in huis.
Wanneer je een bestelling bij ons plaatst, zowel in de winkel als webshop, bieden wij de volgende opties aan:
Afhalen in de winkel à gratis
Uiteraard is het mogelijk om bestellingen gratis af te halen in één van onze winkels. 7 dagen per week! In de webshop kan direct gekozen worden voor: afhalen in winkel.
Wanneer je vóór 16.00 uur een bestelling plaatst, wordt deze morgen gratis thuisbezorgd. Kies je voor een latere bezorgdag, dan is dit uiteraard ook gratis. Je ontvangt overigens de avond voor de bezorgdag een mail met het geplande tijdvak van de bezorging.
Maandag | 08:00 - 18.00 |
Dinsdag | 08:00 - 18.00 |
Woensdag | 08:00 - 18.00 |
Donderdag | 08:00 - 21.00 |
Vrijdag | 08:00 - 21.00 |
Zaterdag | 08:00 - 18.00 |
Woon je buiten Limburg, dan zorgen wij er ook voor dat jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou is. Wanneer je bestelling op voorraad is, kunnen we dit in de meeste gevallen al binnen 1-4 werkdagen leveren. Wanneer jouw pakket met de reguliere pakketdienst (DHL) verzonden kan worden, vaak de volgende dag al!
Grote items, bijvoorbeeld wasmachines of televisies, worden door onze geselecteerde vervoerspartner bij je bezorgd. Nadat je jouw bestelling geplaatst hebt, wordt er binnen 1 dag contact met je opgenomen om de bezorgdatum, tijd en de details van de levering te bespreken. De levering vindt plaats binnen een tijdvak van 2 uur.
Wil je liever vooraf een tijdvak reserveren voor jouw bezorging? Geen probleem! Tegen een kleine meerprijs - vast bedrag van slechts € 14,95 – kies je eenvoudig voor voor een ochtend-, middag- of avondbezorging.
Wij begrijpen dat je soms niet lang wilt wachten op je bestelling en deze het liefst dezelfde dag nog in huis hebt. Daarom bieden wij de EP:Tummers Spoedservice! Voor zowel bezorgingen als reparaties aan huis. Tegen een kleine meerprijs – vast bedrag van slechts € 24,95 – bezorgen wij je aankoop dezelfde dag nog. Helaas kunnen we deze optie niet altijd bieden i.v.m. drukte.
iDEAL
Bij deze betaalmethode kun je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met je eigen Nederlandse bank. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.
VVV Cadeaukaart
Bij EP:Tummers kan de VVV cadeaukaarten zowel online als in de lokale EP:Tummers winkels verzilverd worden.
EP:Tummers Cadeaukaart
Als je een EP:Tummers cadeaukaart hebt en deze wilt gebruiken in onze webshop, kun je de bestelling afronden met de cadeaukaart in de 'betalen' stap. Zorg ervoor dat de cadeaukaart een voldoende saldo heeft. Mocht het saldo op de cadeaukaart niet voldoende zijn, kun je het resterende bedrag betalen met een andere betaalmethode. Het is belangrijk dat de cadeaukaart een veiligheidscode heeft. Je kunt de veiligheidscode vinden onder de kraslaag aan de achterkant van de kaart.
Maestro
Creditcard (achterafbetaling)
Bij EP:Tummers kun je ook met je Nederlandse MasterCard of VISA betalen. Dit gebeurt via een SSL- beveiligde server, die je creditcardgegevens versleuteld verstuurd. Je creditcard wordt pas na levering daadwerkelijk belast.
Betalen bij de chauffeur (alleen in Limburg bij keuze Tummers bezorging)
Wanneer je binnen onze regio woont bestaat de mogelijkheid dat je betaalt aan de chauffeur. Hier kun je contant of met de PIN betalen. Je rekent het openstaande bedrag tijdens het bezorgen af bij onze chauffeur.
Betalen bij afhalen
Het afhalen van een bestelling in onze winkel is ook mogelijk. Bij afhalen bestaat de mogelijkheid om te pinnen of contant te betalen. Je kunt ook via iDEAL, Bank overboeking, Creditcard vooraf betalen en ervoor kiezen om de bestelling af te halen in de winkel.
Vooruitbetaling
Indien je kiest voor "Vooruitbetaling " dan zal onze webshop een bericht verschijnen waarin staat dat je bestelling geplaatst is. Je ziet dat je ordernummer zien, alsmede het rekeningnummer waarnaar je het totaalbedrag van je bestelling kunt overboeken onder vermelding van het ordernummer.
Hoe wij je terugbetalen ligt er aan op welke manier je hebt betaald. Heb je betaald contant of per PIN in onze winkels, dan ontvang je je aankoopbedrag tot een bedrag van 100,- via retourpinnen retour binnen 1 werkdag. Hogere bedragen worden binnen 7 dagen na ontbinding naar je rekening overgemaakt.
Op eptummers.nl bestelde producten kun je in een van onze winkels terugbrengen of retour zenden. EP:Tummers zal je aankoopbedrag en eventuele verzend- of bezorgkosten binnen 7 dagen na ontbinding aan je overmaken.
Is je betaling via iDEAL mislukt? Check dan eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kunt je direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven maar heb je na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice en zoek je transactienummer op. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld. Onze klantenservice helpt je dan verder.
Heb je de bestelling betaald met je creditcard en krijg je het bericht dat de betaling is geweigerd. Creditcardbetalingen zijn jammer genoeg gevoelig voor fraudeurs. Betalingen die middels deze betaalwijzen worden voldaan, worden daarom aan de hand van een groot aantal criteria objectief en geautomatiseerd gecontroleerd. Een betaling kan worden afgekeurd wanneer bijvoorbeeld de CVC code of vervaldatum van de creditcard niet goed is ingevuld, maar ook wanneer de bestelling en betaling plaatsvindt vanaf een onbeveiligde wifilocatie waar vaker fraude is geconstateerd.
Helaas kan het voorkomen dat we onterecht je betaling weigeren. Dat is vervelend, excuses hiervoor! Wij willen net zo graag als jou dat je zo snel mogelijk je pakketje in ontvangst kunt nemen. Je kunt je bestelling gewoon opnieuw plaatsen. We vragen je dan wel om te betalen via bijvoorbeeld iDEAL of vooruitbetaling.
Klanttevredenheid vinden wij uiterst belangrijk. Wij lossen jouw klacht graag op. Je kunt contact opnemen met ons serviceteam, wij zijn telefonisch bereikbaar en daarnaast kun je contact met ons opnemen per mail of via Facebook. Je ontvangt binnen 3 werkdagen een antwoord.
Mocht je niet tevreden zijn met het antwoord kunt je contact opnemen met onze hoofdverantwoordelijke klachtenafhandeling. Je kunt hem mailen of een brief sturen naar onderstaand adres. Je ontvangt binnen 3 werkdagen een antwoord.
EP:Tummers
T.a.v. Afdeling Klachten
Postbus 1100
6042 KC Roermond
info@eptummers.nl
Heeft onze Service Manager je zelfs niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel. Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform
EP:Tummers, verleent je hierbij toegang tot www.eptummers.nl en nodigt je uit het aangebodene te kopen. EP:Tummers behoudt zich daarbij het recht voor op elk moment de inhoud aan te passen of onderdelen te verwijderen zonder daarover mededeling te hoeven doen.
EP:Tummers spant zich in om de inhoud van www.eptummers.nl zo vaak mogelijk te actualiseren en/of aan te vullen. Ondanks deze zorg en aandacht is het mogelijk dat inhoud onvolledig en/of onjuist is.
Specifiek voor prijzen en andere informatie over producten op www.eptummers.nl geldt een voorbehoud van kennelijke programmeer- en typfouten. Je kunt op basis van dergelijke fouten geen overeenkomst claimen met EP:Tummers.
Alle rechten van intellectuele eigendom betreffende deze materialen liggen bij EP:Tummers. Kopiëren, verspreiden en elk ander gebruik van deze materialen is niet toegestaan zonder schriftelijke toestemming van EP:Tummers, behoudens en slechts voor zover anders bepaald in regelingen van dwingend recht (zoals citaatrecht), tenzij bij specifieke materialen anders aangegeven is.
Deze disclaimer kan van tijd tot tijd wijzigen.
Via onze webwinkel worden privacygevoelige gegevens oftewel persoonsgegevens
verwerkt. EP:Tummers acht een zorgvuldige omgang met persoonsgegevens van groot
belang. Persoonlijke gegevens worden door ons dan ook zorgvuldig verwerkt en beveiligd.
Bij onze verwerking houden wij ons aan de eisen die de privacywetgeving stelt.
EP:Tummers is de verantwoordelijke voor de gegevensverwerking. In deze privacyverklaring
leggen wij uit welke persoonsgegevens wij verzamelen en gebruiken en met welk doel bij de
webwinkel www.eptummers.nl. Wij raden u aan deze zorgvuldig te lezen
Als u vragen heeft, of wilt weten wat we precies van u bijhouden, neem dan contact op met
EP:Tummers.
Statistieken en profilering
Wij houden statistieken bij over het gebruik van onze webwinkel Met deze statistieken
verbeteren we onze webwinkel om zo bijvoorbeeld alleen nog relevante informatie te laten
zien. Wij kunnen uw persoonsgegevens met elkaar combineren om meer over u te weten te
komen. Uiteraard zullen wij uw privacy te allen tijde respecteren. Wil je dit niet, dan kun je
dit altijd aan ons melden.
Hiervoor gebruiken wij uw Deze hebben wij nodig vanwege het contract die we met u
sluiten. Wij bewaren deze informatie voor één jaar.
Verstrekken aan derden
Wij werken met bepaalde bedrijven samen, die uw hierboven genoemde persoonsgegevens
van ons kunnen ontvangen.
Afhandelen bestelling
Wanneer u bij ons een bestelling plaatst, gebruiken wij uw persoonsgegevens om deze
netjes af te kunnen handelen. Wij mogen uw persoonsgegevens dan aan onze bezorgdienst
geven om de bestelling bij u te laten bezorgen. Ook krijgen wij informatie over uw betaling van uw bank of creditcardmaatschappij. Hiervoor gebruiken wij uw e-mailadres,
telefoonnummer, factuuradres, betalingsgegevens en naw-gegevens. Deze hebben wij nodig
vanwege het contract die we met u sluiten. Wij bewaren deze informatie tot twee jaar
nadat uw bestelling is afgerond. Bepaalde klantgegevens bewaren wij langer in verband met
de wettelijke fiscale bewaarplicht.
Verstrekken aan derden
Wij werken met bepaalde bedrijven samen, die uw hierboven genoemde persoonsgegevens
van ons kunnen ontvangen.
Uw account
Bij bepaalde onderdelen van onze webwinkel moet u zich eerst registreren. U moet dan
informatie over uzelf opgeven en een gebruikersnaam kiezen. Daarmee maken wij een
account, waarop u kunt inloggen met die gebruikersnaam en een zelfgekozen wachtwoord.
Hiervoor gebruiken wij uw telefoonnummer, factuuradres, e-mailadres en naw-gegevens.
Deze hebben wij nodig vanwege het contract die we met u sluiten. Wij bewaren deze
informatie tot zes maanden nadat u het account hebt opgeheven.
Wij bewaren deze informatie zodat u ze niet steeds opnieuw in hoeft te vullen en zodat wij
u kunnen contacteren in het kader van uitvoering van de overeenkomst. U kunt via uw
account informatie aanpassen wanneer u dat wilt.
Verstrekken aan derden
Wij werken met bepaalde bedrijven samen, die uw hierboven genoemde persoonsgegevens
van ons kunnen ontvangen.
Contactformulier en Nieuwsbrief
Met het contactformulier kunt u ons vragen stellen of aanvragen doen. Hiervoor gebruiken
wij uw e-mailadres, nickname en telefoonnummer. Deze hebben wij nodig vanwege het
contract die we met u sluiten. Wij bewaren deze informatie totdat we zeker weten dat u
tevreden bent met onze reactie.
Wij bieden een nieuwsbrief waarmee wij geïnteresseerden willen informeren over onze
producten en/of diensten. Iedere nieuwsbrief bevat een link waarmee u zich kunt
afmelden.Via uw account kunt u dit ook doorgeven.
Uw e-mailadres wordt alleen met uw toestemming toegevoegd aan de lijst van abonnees.
Deze gegevens worden bewaard totdat u het abonnement opzegt.
Verstrekken aan derden
Wij werken met bepaalde bedrijven samen, die uw hierboven genoemde persoonsgegevens
van ons kunnen ontvangen.
Plaatsen van reviews op de website
U kunt een review voor ons achterlaten. Wij gebruiken de benodigde persoonsgegevens om
de review op de website te publiceren Hiervoor gebruiken wij uw nickname en e-mailadres.
Deze hebben wij nodig vanwege het contract die we met u sluiten. Wij bewaren deze
informatie 2 jaar.
Advertenties
Onze webwinkel vertoont algemene advertenties. Hierbij houden we geen
persoonsgegevens bij, we komen dus ook niet te weten of u deze leuk vindt.
Verstrekking aan andere bedrijven of instellingen
Met uitzondering van de hierboven genoemde partners, geven wij uw persoonsgegevens
onder geen voorwaarde aan andere bedrijven of instellingen, behalve als wij dat wettelijk
verplicht zijn (bijvoorbeeld als de politie dat eist bij een vermoeden van een misdrijf).
Statistieken
Wij houden statistieken bij over het gebruik van onze webwinkel In onze webwinkel zijn
social media buttons opgenomen. Hiermee verzamelen de beheerders van deze diensten uw
persoonsgegevens.
Cookies
Onze webwinkel gebruikt cookies. Cookies zijn kleine bestandjes waar we informatie in
kunnen opslaan zodat u die niet steeds hoeft in te vullen. Maar we kunnen er ook mee zien
dat u ons weer bezoekt.
Wanneer u onze webwinkel voor het eerst bezoekt, tonen wij een melding met uitleg over
cookies. Hierbij zullen we vragen om uw akkoord voor het gebruik van deze cookies.
U kunt via uw browser het plaatsen van cookies uitschakelen, maar sommige dingen van
onze webwinkel werken dan niet goed meer.
Met andere bedrijven die cookies plaatsen hebben wij afspraken gemaakt over het gebruik
van de cookies. Toch hebben wij geen volledige controle op wat zij zelf met de cookies
doen. Lees dus ook hun privacyverklaringen. (Let op: deze kunnen regelmatig wijzigen)
Google Analytics
Wij gebruiken Google Analytics om bij te houden hoe bezoekers onze webwinkel gebruiken.
Wij hebben een verwerkersovereenkomst met Google gesloten. Daarin staan strikte
afspraken te maken over wat zij mogen bijhouden. Wij hebben Google niet toegestaan de
verkregen Analytics informatie te gebruiken voor andere Google diensten. Wij laten Google
de IP-adressen anonimiseren.
Beveiliging
Beveiliging van persoonsgegevens is voor ons van groot belang. Wij zorgen dat uw gegevens
bij ons goed beveiligd zijn. We passen de beveiliging steeds aan en letten goed op wat er mis
kan gaan.
Wijzigingen in deze privacyverklaring
Wij behouden ons het recht voor om wijzigingen aan te brengen in deze privacyverklaring.
Het verdient aanbeveling om deze privacyverklaring geregeld te raadplegen, zodat u van
deze wijzigingen op de hoogte bent. Wij zullen ons best doen wijzigingen ook apart aan te
kondigen.
Let op dat u altijd duidelijk aangeeft wie u bent, zodat we zeker weten dat we geen
gegevens van de verkeerde persoon aanpassen of verwijderen.
Als je naar aanleiding van ons Privacy Statement nog vragen of opmerkingen hebt neem dan contact met ons op!
EP:Tummers
Solvayweg 4A
6049CP Herten
info@eptummers.nl
Bij EP:Tummers hechten we grote waarde aan het feit dat je voorafgaand aan een aankoop de mogelijkheid hebt om te zien wat andere klanten van een artikel vinden. Op die manier ontvangen we waardevolle feedback en help je anderen bij het maken van hun keuze. Daarom bieden we je de optie om reviews achter te laten en te lezen.
Voor productreviews maken we gebruik van het platform 'Bazaarvoice'. Bazaarvoice is een technologiebedrijf dat gespecialiseerd is in software die gebruikers gegenereerde inhoud controleert. Met behulp van Bazaarvoice kunnen we onder andere voorkomen dat nepreviews worden geplaatst.
Hoe wordt de authenticiteit (echtheid) van reviews bepaald? De authenticiteit van reviews wordt bepaald door het reviewplatform Bazaarvoice. Bazaarvoice hanteert na het plaatsen van een review de volgende stap:
Toonaangevende geautomatiseerde detectietechnologie voor nepreviews controleert het apparaat en IP-adres vanwaar de review is geschreven. Op deze manier wordt de oorsprong van de review achterhaald en worden duidelijke neprecensies verwijderd.
Hoe verloopt de controle van een review vanuit Bazaarvoice?
Als een review de authenticiteit controle heeft doorstaan, verricht Bazaarvoice de volgende stappen:
Via kunstmatige intelligentie (AI) wordt de inhoud van een review gecontroleerd en wordt verdachte inhoud gemeld aan het team van Bazaarvoice;
Het team van Bazaarvoice voert nu een handmatige controle uit op reviews die door de AI met ‘verdachte inhoud’ zijn bestempeld.
Verifiëren wij productreviews?
Ja, bij EP:Tummers verifiëren wij of productreviews zijn geplaatst door echte klanten van EP:Tummers. Wij hechten veel waarde aan de meningen van onze klanten. Elke mening is er immers eentje die telt. Het is daarom voor iedereen mogelijk om een review achter te laten op onze website.
Worden reviews verwijderd?
Nee, reviews worden niet verwijderd. Reviews worden afgekeurd door Bazaarvoice en ons webcare team als deze in strijd zijn met onze richtlijnen. Hierdoor zijn de reviews niet langer zichtbaar op de website.
Echter zijn de reviews nog wel opgeslagen in Bazaarvoice. Wij verwijderen deze reviews alleen als de klant hier via onze Klantenservice zelf actief om vraagt. Verwijderde reviews kunnen niet worden hersteld.
Betalen wij personen om reviews te plaatsen?
Nee, wij betalen personen niet om een review achter te laten.
Mag je een negatieve review plaatsen?
Ja, het is toegestaan om een negatieve review te plaatsen. Elke mening is er immers eentje die telt.
Wie controleert de reviews?
De controle op reviews verloopt via het platform en medewerkers van Bazaarvoice.
Wanneer wordt een review afgekeurd?
Een review wordt afgekeurd als deze in strijd is met onze richtlijnen voor het plaatsen van reviews. Hieronder valt onder meer dat een review:
Hoelang duurt het voordat een review is geplaatst op EP:Tummers.nl?Als je een review hebt geplaatst, positief of negatief, dan wordt deze eerst ter controle doorgestuurd naar Bazaarvoice. Hierdoor is jouw review niet gelijk zichtbaar op de website van Intertoys. Het Bazaarvoice team controleert vervolgens of de review qua inhoud niet in strijd is met onze richtlijnen, bijvoorbeeld als jouw review grof taalgebruik bevat. Het kan maximaal een paar dagen duren voordat jouw review definitief is goedgekeurd en is geplaatst op EP:Tummers.nl
Hoe gaan jullie om met gesyndiceerde reviews?
Op onze website tonen wij ook gesyndiceerde reviews. De echtheid van deze reviews wordt op eenzelfde manier bepaald als voor elke review die op onze website verschijnt, namelijk via detectietechnologie van Bazaarvoice. Als een gesyndiceerde review in strijd is met ons beleid dan wordt de betreffende partij, waar de gesyndiceerde review oorspronkelijk is geplaatst, benaderd met het verzoek om de review offline te halen zodat deze ook niet langer zichtbaar is op onze website. De verantwoordelijkheid voor het offline halen van deze reviews ligt volledig bij deze partij. Gesyndiceerde reviews kunnen niet direct door het webcare team van EP:Tummers van de website worden gehaald.
Om een bestelling te plaatsen op onze webshop heb je geen account nodig. Je kunt ervoor kiezen om direct te bestellen en tijdens het bestelproces een account aan te maken, voor toekomstig gebruik. Volg dan de stappen zoals aangegeven op je scherm. Ook voor volgende bestellingen kun je dit account gebruiken.
Je kunt er ook voor kiezen om eerst een account aan te maken. Om een account aan te maken, klik je rechtsboven op de pagina op "Nieuwe klant". Vervolgens klik je op "Maak je account aan". Nu kun je je gegevens invullen. Zodra je succesvol bent aangemeld, kun je een bestelling plaatsen.
Het plaatsen van een bestelling is hieronder stapsgewijs omschreven.
Stap 1: Klik bij het gewenste artikel op "In winkelwagen". Het artikel wordt in je winkelwagen geplaatst.
Stap 2: Wanneer je de artikelen in je winkelwagen wilt bestellen of wilt bekijken, dan gaat je rechtsboven naar "Winkelwagen".
Stap 3: Klik op "Afrekenen" (of op het kruisje wanneer je nog meer artikelen wilt toevoegen aan je winkelmandje)
Stap 4: Controleer de gegevens van je bestelling.
Winkelwagentje
Hier zie je wat er in je winkelwagentje zit.
Adresgegevens
Je kunt hier het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling kiezen. Ook kun je kiezen om het af te halen in onze winkel, als dit wordt aangeboden tijdens het bestelproces.
Stap 5: Als al je gegevens correct staan weergegeven, klik je op ‘naar betalen’
Stap 6: Selecteer de gewenste betaalwijze en vul eventueel de code van je coupon, cadeaukaart of cadeaubon in. Hier kun je meer informatie over onze betaalmogelijkheden terug vinden.
Stap 7: Maak je bestelling definitief door op ‘Bestelling versturen’ te klikken.
Het energielabel van een apparaat bevat verschillende informatie over de energie-efficiëntie van het apparaat. De specifieke details kunnen variëren afhankelijk van het type apparaat, maar over het algemeen omvat het energielabel:
Energieklasse: Het energielabel heeft meestal een schaal van A tot G, waarbij A de meest energiezuinige klasse is en G de minst energiezuinige.
Jaarlijks energieverbruik: Het geschatte energieverbruik van het apparaat op jaarbasis, uitgedrukt in kilowattuur (kWh).
Inhoud: Voor koelkasten en vriezers wordt de bruikbare inhoud weergegeven, meestal in liters.
Geluidsniveau: Het geluidsniveau van het apparaat, gemeten in decibel (dB).
Type apparaat: Het type apparaat wordt aangegeven, bijvoorbeeld koelkast, vriezer, wasmachine, enz.
Energieverbruik in stand-by: Het energieverbruik van het apparaat wanneer het in stand-by modus staat.
Het energielabel is bedoeld om te helpen bij het maken van bewuste keuzes op basis van de energie-efficiëntie van een apparaat. Het stelt je in staat om de impact van het apparaat op je energieverbruik beter te begrijpen.
Gefeliciteerd met je nieuwe televisie! Nu is het tijd om hem aan te sluiten en te installeren. Maar hoe pak je dit aan? Ontdek op deze pagina alles wat je moet weten over jouw specifieke tv-merk. Onze specialist deelt handige tips en informatie om ervoor te zorgen dat je snel en probleemloos van je nieuwe tv kunt genieten.
Stap 1 - Uitpakken
Stap 2 - Aansluiten
Zorg ervoor dat u de juiste kabels hebt. De kabels die u nodig hebt, zijn afhankelijk van de apparaten die u wilt aansluiten op uw tv. De meest voorkomende kabels zijn:
Sluit de kabels aan op de tv. De aansluitingspoort voor elke kabel is meestal duidelijk gemarkeerd. Zorg ervoor dat u de kabels goed in de aansluitingen steekt.
Sluit de kabels aan op de apparaten. Sluit de andere kant van de kabels aan op de apparaten die u wilt aansluiten op uw tv.
Steek de stroomkabel in het stopcontact.
Zet de tv aan.
Selecteer de juiste bron. Gebruik de afstandsbediening om de juiste bron te selecteren voor het apparaat dat u wilt gebruiken.
Stap 3 - Ophangen
Stap 4 - Instellen
Stap 5 - Zenders & aanbieders
Stap 6 - TV problemen oplossen
Je ziet geen beeld, maar wel het menu of je hoort wel geluid
Stap 1: reset de televisie
Stap 2: controleer je aangesloten apparaten
Stap 3: controleer de hdmi kabel
Je ziet helemaal geen beeld
Stap 4: controleer of de televisie aan staat
Stap 5: controleer de afstandsbediening
Stap 6: voer een soft reset uit
Producten die je wilt retourneren kun je, samen met een aankoopbewijs en een zo volledig mogelijk ingevuld retourformulier, via PostNL, DHL of een pakketdienst naar keuze verzenden naar onderstaand adres:
EP:TummersAls je het retourformulier niet (meer) in je bezit hebt, kun je het hier downloaden.
Je kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.
Producten die te groot zijn om met de pakketdienst te verzenden, kunnen desgewenst door onze vaste vervoerders worden opgehaald. De kosten hiervan bedragen €70,-. Neem voor meer informatie hierover contact op met onze klantenservice.
In dat geval ontvang je je aankoopbedrag tot een bedrag van €100,- via retourpinnen retour. Hogere bedragen worden binnen 7 dagen na ontbinding naar je rekening overgemaakt.
Wij verzoeken je vriendelijk om je bij het retour zenden van producten aan de volgende instructies te houden:
Helaas kun je niet alle producten retourneren. De volgende producten kunnen wij helaas niet terugnemen:
Let op: De artikelen zijn schoon, compleet en onbeschadigd. Onder 'artikelen' vallen tevens alle bijgeleverde accessoires. Retourneer je een artikel incompleet, beschadigd of met gebruikssporen, dan kunnen wij kosten in rekening brengen die in mindering worden gebracht op het retourbedrag.
Krijg alle laatste informatie over onze acties, producten en demonstraties. Zo ben jij als eerste op de hoogte.
Bedankt voor het abonneren
Dit e-mailadres is al aangemeld voor de nieuwsbrief